Op dinsdag 17 februari 2026 waren we wederom te gast bij Donar in Martiniplaza Groningen. Een sportieve netwerkavond waarin topsport, ontspanning en ondernemerschap samenkwamen.

We zijn gestart met een gezamenlijk buffet, gevolgd door een drankje in de Topsportlounge en een korte speluitleg voordat we richting de tribune zijn gegaan om de wedstrijd van Donar bij te wonen. Het was een erg spannende wedstrijd die door Donar glansrijk werd gewonnen. Tijdens de pauze en na afloop was er volop gelegenheid om te netwerken onder het genot van een hapje en drankje.